کد خبر 555114
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به امید خدا دربی را با نتیجه ۲ برصفر خواهیم برد و من و مسلمان به همان شکل که دوست داریم، خوشحالی می‌کنیم.

به گزارش مشرق، محمد احمدزاده در حاشیه تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران در مورد دربی 82 گفت: دربی از حساسیت خاص خود برخوردار است، مخصوصاً این دربی که در تعیین قهرمان تأثیرگذار خواهد بود. دربی آنقدر برای برخی از هواداران حساس است که حتی حاضرند تیمشان همه بازی ها را ببازد اما این بازی را ببرد.

وی افزود: ما توجهی به این نداریم که این بازی چقدر در قهرمانی تأثیر دارد، بلکه می‌خواهیم تمرکزمان را روی بازی قرار داده و فقط به برد فکر کنیم. ان‌شاءالله که بتوانیم به هدف خود رسیده و هواداران را خوشحال کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که اوضاع دو تیم چقدر در نتیجه دربی مؤثر است، عنوان کرد: دربی حساسیت خاص خود را دارد و نمی‌شود گفت تیمی که شرایط بهتری دارد حتماً برنده است. خداراشکر اوضاع تیم ما خیلی خوب است و هفته‌هاست که نباخته‌ایم و بردهای اخیرمان باعث شده در جدول رقابت‌ها صعود خوبی داشته باشیم. به عقیده من با تمهیداتی که کادر فنی اندیشیده است می‌توانیم برنده دربی باشیم.

احمدزاده درباره تیم استقلال نیز خاطرنشان کرد: ما کاری به شرایط استقلال نداریم و فقط به برد در دربی فکر می‌کنیم حساسیت دربی خیلی بالا است و شاید این حساسیت در عملکرد بازیکنان نیز تأثیربگذارد. به این خاطر باید روی این بازی تمرکز کرده و هرچه مربیان خواسته‌اند را انجام دهیم. ما در بازی رفت به مراتب تیم‌تر از استقلال بودیم اما نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم دلیل آن نیز حساسیت بالای بازی بود که به بازیکنان استرس وارد می‌کرد.

وی درباره خوشحالی پس از گلش به همراه محسن مسلمان که در بازی‌های اخیر پرسپولیس سوژه شده است، یادآور شد: من و محسن در چهار پنج بازی اخیر تصمیم گرفته‌ایم به این شکل خوشحالی کنیم و برای‌مان فرقی نمی‌کند حریف‌مان چه تیمی باشد. ملوان یا استقلال فرقی نمی‌کند و در بازی روز جمعه نیز اگر ببریم به همراه محسن همان‌طور خوشحالی خواهیم کرد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که بعد از بازی پرسپولیس و ملوان مازیار زارع به وی چه گفت نیز خاطرنشان کرد: بعد از بازی انقدر سروصدا بود که نفهمیدم مازیار چه گفت ضمن اینکه باید بگویم خوشحالی من و محسن معنای خاصی ندارد و هر شخصی می‌تواند هرجوری که دوست دارد از این کار ما برداشتی داشته باشد. اما ما بدون اینکه منظوری داشته باشیم این خوشحالی خاص خود را انجام می‌دهیم.

احمدزاده در پایان در مورد عدد 6 و 24 نیز بیان کرد: عدد شش را که همه دنیا می‌دانند به چه معنا است و قطعاً نیاز به توضیح من نیست. آنهایی که باید بدانند خودشان می‌دانند. اما عدد 24 شماره پیراهن هادی نوروزی بود که این شماره برای ما ابدی است و ان‌شاءالله در پایان فصل قهرمان شده و جام را به کپورچال می‌بریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس